Przejdź do treści
Polski

Partnerzy

Poznaj nas

WitoldSiekierzynski_final

Witold Siekierzyński 

Ekspert marketingu, public relations i komunikacji rynkowej. Psycholog ekonomiczny, absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz ukończonych z wyróżnieniami kursów - London School of Public Relations, a także Retoryki Praktycznej i Krytyki w IBL PAN.

Od ponad dwudziestu lat wykładowca akademicki, czynny współpracownik Uniwersytetu SWPS w Warszawie. Między innym prowadzi wykłady i ćwiczenia z komunikacji, komunikacji kryzysowej oraz wystąpień publicznych na studiach podyplomowych Praktyczna Psychologia Społeczna.

Doświadczenie zawodowe zdobywał w branży telekomunikacyjnej i finansowej, realizując międzynarodowe projekty, m.in. rozwijające usługi płatnicze w grupach Orange i Deutsche Telekom. Od ponad 25 lat jako ekspert i manager oraz niezależny konsultant prowadzi i wspiera liczne projekty z zakresu marketingu relacji, programów lojalnościowych oraz innowacji i usług profesjonalnych dla biznesu.

Obecnie pracuje u jednego z agentów rozliczeniowych, u którego kieruje Biurem Komunikacji odpowiedzialnym za obszar Europy Środowo-Wschodniej. Jest pomysłodawcą i współtwórcą jednego z najważniejszych dla branży płatniczej międzynarodowych badań – Postaw wobec form płatności oraz Jak COVID-19 zmienił zwyczaje zakupowe i płatnicze Europejczyków?

Jako jeden z założycieli, w ramach B-Water Consulting Group wspiera firmy z różnych sektorów (m.in. usług ubezpieczeniowych, medycznych, prawnych, dóbr luksusowych, czy też usług specjalistycznych B2B) m.in. w zakresie innowacji i rozwoju oferty, komunikacji i marketingu oraz rozwoju kompetencji kadry zarządzającej w obszarze wystąpień publicznych i zarządzania kryzysowego.

Pasjonuje się fotografią (głównie przyrodniczą), aktywnie uprawia sport oraz czyta. Chętnie udziela się społecznie, szczególnie w obszarze kultury.

Robert Pogorzelski

Doświadczony menedżer z wieloletnią praktyką w różnych aspektach prowadzenia biznesu i współpracy międzynarodowej - od lat 90 związany zawodowo z firmami międzynarodowymi (Niemcy, Austria, Chiny). 

Studiował filozofię i ekonomię (w tym zarządzanie podmiotami gospodarczymi oraz ISZ - Informatyczne Systemy Zarządzania). Zarządzał spółkami (m.in. polskim oddziałem chińskiego holdingu Unigroup powiązanego z Tsinghua University w Pekinie), zajmował się działaniami CRM (Customer Relationship Management), konsultował i nadzorował projekty biznesowe w relacjach między podmiotami polskimi i zagranicznymi, w tym prowadził negocjacje wieloletnich kontraktów handlowych.

RobertPogorzelski_final

Jako jeden z założycieli B-Water Group, prowadzi m.in. projekty z zakresu koordynacji działań organizacji pracodawców i stowarzyszeń branżowych. Od 2015 roku jako dyrektor operacyjny w Polskim Stowarzyszeniu Inżynierów i Techników Montażu (PSIiTM), a następnie Platformie Inżynierów i Techników Montażu (PIiTM) koordynuje aktywności branżowe (konferencje, seminaria, warsztaty, targi) oraz wspiera projekty związane z dziedzinami Przemysłu 4.0: automatyzacja i robotyzacja procesów produkcyjnych i cyberbezpieczeństwo.

Od stycznia 2023 roku pełni również funkcję dyrektora operacyjnego w Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Biogazowego i Biometanowego, w której zajmuje się między innymi zarządzaniem projektami związanymi z OZE: cykl warsztatów z funkcjonowania biogazowni rolniczych (cały kraj) oraz utworzeniem Branżowego Centrum Umiejętności (BCU) w dziedzinie OZE o specjalności „bioenergia”.

Odkąd pamięta, interesuje się kulturą i filozofią Dalekiego Wschodu, entuzjasta i praktyk sztuk i sportów walki.

RobertPogorzelski_final

Robert Pogorzelski

Doświadczony menedżer z wieloletnią praktyką w różnych aspektach prowadzenia biznesu i współpracy międzynarodowej - od lat 90 związany zawodowo z firmami międzynarodowymi (Niemcy, Austria, Chiny). 

Studiował filozofię i ekonomię (w tym zarządzanie podmiotami gospodarczymi oraz ISZ - Informatyczne Systemy Zarządzania). Zarządzał spółkami (m.in. polskim oddziałem chińskiego holdingu Unigroup powiązanego z Tsinghua University w Pekinie), zajmował się działaniami CRM (Customer Relationship Management), konsultował i nadzorował projekty biznesowe w relacjach między podmiotami polskimi i zagranicznymi, w tym prowadził negocjacje wieloletnich kontraktów handlowych.

Jako jeden z założycieli B-Water Group, prowadzi m.in. projekty z zakresu koordynacji działań organizacji pracodawców i stowarzyszeń branżowych. Od 2015 roku jako dyrektor operacyjny w Polskim Stowarzyszeniu Inżynierów i Techników Montażu (PSIiTM), a następnie Platformie Inżynierów i Techników Montażu (PIiTM) koordynuje aktywności branżowe (konferencje, seminaria, warsztaty, targi) oraz wspiera projekty związane z dziedzinami Przemysłu 4.0: automatyzacja i robotyzacja procesów produkcyjnych i cyberbezpieczeństwo.

Od stycznia 2023 roku pełni również funkcję dyrektora operacyjnego w Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Biogazowego i Biometanowego, w której zajmuje się między innymi zarządzaniem projektami związanymi z OZE: cykl warsztatów z funkcjonowania biogazowni rolniczych (cały kraj) oraz utworzeniem Branżowego Centrum Umiejętności (BCU) w dziedzinie OZE o specjalności „bioenergia”.

Odkąd pamięta, interesuje się kulturą i filozofią Dalekiego Wschodu, entuzjasta i praktyk sztuk i sportów walki.

andrzej_L

Andrzej Lechowicz

Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w branży PR. W latach 2005-2014 pracował w zespołach healthcare w agencjach Hill+Knowlton i Fleishman-Hillard. Realizował kampanie PR i PA dla takich firm z sektora farmaceutycznego, jak: Novartis, Baxter, J&J, Abbott, GSK, Amgen, Lilly. Współpracował w kampaniach dla Philips Healthcare, m.in.: Philips Index „Badanie jakości życia Polaków 2010”.

Ukończył biologię na Uniwersytecie Warszawskim, po studiach był wykładowcą na Uniwersytecie Medycznym w Warszawie, w Katedrze Mikrobiologii Lekarskiej oraz w  Katedrze Transplantologii. Pierwsze kroki w świecie PR stawiał w latach 90. w First Public Relations, później pracował w Niezależnej Agencji Prasowej.

W B-Water od 2014, zajmuje się doradztwem dla firm i instytucji z branży medycznej i farmaceutycznej – m.in. w roli rzecznika prasowego. Współpracował w kampaniach edukacyjnych Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce oraz w kampaniach edukacyjno-społecznych „Alkohol. Zawsze odpowiedzialnie” i „Lepszy start dla Twojego dziecka” dla ZPPPS.

Prowadzi szkolenia z zakresu media relations, komunikacji kryzysowej i warsztaty strategiczne. Wspiera działania komunikacyjne organizacji pacjentów.

Miłośnik gier planszowych i komputerowych, muzyki filmowej i dobrej literatury. Przez wiele lat wspierał swoją wiedzą i umiejętnościami działania komunikacyjne dla Nagrody Literackiej im. Janusza A. Zajdla.

Grzegorz Michałek

Posiada dwadzieścia doświadczenia w obsłudze Klientów korporacyjnych i instytucjonalnych w agencjach reklamowych, PR i MICE. Od 2012 r. jest freelancerem. Dzięki zróżnicowanemu doświadczeniu umiejętnie łączy kompetencje z obszarów komunikacji, marketingu, zarządzania projektami i prowadzenia szkoleń. 

Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego - specjalizacja marketing polityczny.

Jako miłośnik fantastyki i literatury od wielu lat aktywnie angażuje się w promocję niekomercyjnych projektów kulturalnych (Polcon, Nagroda Literacka im. Janusza A. Zajdla).

grzegorz_michalek_final

W ostatnich latach prowadził projekty komunikacyjne związane m.in. z propagowaniem idei Aniołów Biznesu i wsparciem start-upów w Polsce (Konfederacja Lewiatan, Lewiatan Bussines Angels), kampanie edukacyjne dotyczące problemów zdrowotnych i społecznych (Baxter Healthcare, Novartis i Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce), długoterminowe kampanie produktowe w branży przemysłowej i HoReCa (Fluke BV, Da Grasso). Obecnie koncentruje się na działaniach doradczych i strategicznych dla podmiotów medycznych z obszarów otolaryngologii i okulistyki.

 

grzegorz_michalek_final

Grzegorz Michałek

Posiada dwadzieścia doświadczenia w obsłudze Klientów korporacyjnych i instytucjonalnych w agencjach reklamowych, PR i MICE. Od 2012 r. jest freelancerem. Dzięki zróżnicowanemu doświadczeniu umiejętnie łączy kompetencje z obszarów komunikacji, marketingu, zarządzania projektami i prowadzenia szkoleń. 

Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego - specjalizacja marketing polityczny.

Jako miłośnik fantastyki i literatury od wielu lat aktywnie angażuje się w promocję niekomercyjnych projektów kulturalnych (Polcon, Nagroda Literacka im. Janusza A. Zajdla).

W ostatnich latach prowadził projekty komunikacyjne związane m.in. z propagowaniem idei Aniołów Biznesu i wsparciem start-upów w Polsce (Konfederacja Lewiatan, Lewiatan Bussines Angels), kampanie edukacyjne dotyczące problemów zdrowotnych i społecznych (Baxter Healthcare, Novartis i Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce), długoterminowe kampanie produktowe w branży przemysłowej i HoReCa (Fluke BV, Da Grasso). Obecnie koncentruje się na działaniach doradczych i strategicznych dla podmiotów medycznych z obszarów otolaryngologii i okulistyki.

 

B-Water_logo

Napisz do nas