Szkolenia

Negocjacje – fundamenty i podstawy

Warsztat z negocjacji przeznaczony jest zarówno dla początkujących negocjatorów, jak i dla osób szukających możliwości uporządkowania swoich doświadczeń biznesowych. Zapraszamy handlowców, kupców, negocjatorów i przedsiębiorców chcących rozwijać swoje umiejętności negocjacyjne.

Czytaj dalej...

Warsztat medialny

  • Dział: Komunikacja
  • Napisane przez Witold Siekierzyński

Ten dwudniowy warsztat przeznaczony jest głównie dla zarządów firm, kluczowych menedżerów i rzeczników prasowych. Mogą w nim także uczestniczyć inne osoby reprezentujące organizacje w mediach.

Czytaj dalej...

Szkolenia otwarte

  • Dział: Szkolenia
  • Napisane przez Witold Siekierzyński

B-Water posiada w swojej ofercie szeroki zakres szkoleń i warsztatów z zakresu komunikacji, otwarcia się na współpracę z Chinami i krajami azjatyckimi oraz wsparcia kapitałowego.

Czytaj dalej...

Due diligence

Ocena projektów inwestycyjnych przez zarządzających VC i aniołów biznesu. W trakcie szkolenia uczestnicy poznają zagadnienia z obszarów obejmujących należyte przygotowanie firmy do analizy handlowej, prawnej i finansowej w celu identyfikacji szans i zagrożeń przed podjęciem właściwych negocjacji dotyczących transakcji kapitałowej.

Czytaj dalej...

Bezpieczny import z Chin

Szkolenie przeznaczone jest dla firm i osób prywatnych zainteresowanych sprowadzaniem towarów z Chin. W programie zawarte są następujące zagadnienia: sprawdzanie chińskiego kontrahenta, realizacja importu, wymagane dokumenty i obowiązki importera, kontrola towaru, unikanie kłopotów z realizacją zamówienia od A do Z.

Czytaj dalej...

Chiny – kultura Biznesu

Szkolenie ma na celu przedstawienie różnic kulturowych i mentalnych między Chińczykami a Europejczykami oraz sposobów poradzenia sobie z nimi – praktyczne wskazówki dla tych, którzy planują nawiązać kontakty biznesowe z partnerami z Dalekiego Wschodu.

Czytaj dalej...

Zarządzanie ryzykiem w komunikacji

  • Dział: Komunikacja
  • Napisane przez Witold Siekierzyński

Kolejnym krokiem jest identyfikacja ryzyka komunikacyjnego w organizacji (szans i zagrożeń) oraz wypracowanie optymalnych strategii postępowania. W wyniku warsztatu powstaje dokument, który może stanowić dla organizacji jeden z kluczowych elementów strategii komunikacyjnej.

Czytaj dalej...

Negocjacje umów IT

Warsztaty skierowane są do osób negocjujących umowy IT. Ćwiczenia mają na celu przekazanie uczestnikom wiedzy na temat podstawowych zasad, technik i strategii negocjacji, a także trening umiejętności negocjacyjnych.

Czytaj dalej...

Wystąpienia publiczne - moduł podstawowy

  • Dział: Komunikacja
  • Napisane przez Witold Siekierzyński

Celem tego warsztatu jest rozwój praktycznych umiejętności związanych z wystąpieniami publicznymi. Uczestnicy będą mieli okazję udoskonalić technikę właściwego mówienia (emisja głosu i wokalizacja), komunikacji i zarządzania emocjami (radzenie sobie ze stresem związanym z wystąpieniami publicznymi) oraz elementami autokreacji.

Czytaj dalej...
Subskrybuj to źródło RSS

Log in

Są Państwo zainteresowani jakimś szkoleniem? Zapraszamy do zadawania pytań i zapisów.
1000 znaków pozostało