Komunikacja i priorytety w zarządzaniu zespołem dla liderów zespołów
- Dział: Szkolenia specjalistyczne
- Napisał Witold Siekierzyński
Szkolenie przeznaczone jest dla liderów i kierowników zespołów – brygadzistów, kierowników projektów itd.
Szkolenie przeznaczone jest dla liderów i kierowników zespołów – brygadzistów, kierowników projektów itd.
Warsztat z negocjacji przeznaczony jest zarówno dla początkujących negocjatorów, jak i dla osób szukających możliwości uporządkowania swoich doświadczeń biznesowych. Zapraszamy handlowców, kupców, negocjatorów i przedsiębiorców chcących rozwijać swoje umiejętności negocjacyjne.
Ten dwudniowy warsztat przeznaczony jest głównie dla zarządów firm, kluczowych menedżerów i rzeczników prasowych. Mogą w nim także uczestniczyć inne osoby reprezentujące organizacje w mediach.
B-Water posiada w swojej ofercie szeroki zakres szkoleń i warsztatów z zakresu komunikacji, otwarcia się na współpracę z Chinami i krajami azjatyckimi oraz wsparcia kapitałowego.
Tak jak najwygodniejszy jest garnitur szyty na miarę, tak szkolenie uszyte specjalnie dla Ciebie i dla Twojej firmy będzie najpełniej odpowiadało Twoim potrzebom.
Szkolenie z zakresu nawiązania relacji z inwestorem kapitałowym. W zakres programu wchodzi poznanie technik negocjowania warunków i zawierania umów inwestycyjnych (cel, struktura umowy, stosowane mechanizmy prawne).
Ocena projektów inwestycyjnych przez zarządzających VC i aniołów biznesu. W trakcie szkolenia uczestnicy poznają zagadnienia z obszarów obejmujących należyte przygotowanie firmy do analizy handlowej, prawnej i finansowej w celu identyfikacji szans i zagrożeń przed podjęciem właściwych negocjacji dotyczących transakcji kapitałowej.
Celem szkolenia jest poznanie logiki stron transakcji kapitałowej na poszczególnych etapach (wejście – ekspansja – wyjście).
Szkolenia z zakresu podstawowych zagadnień związanych z inwestowaniem typu venture capital (VC) i business angels (BA) na wczesnych etapach rozwoju. Celem spotkań jest poznanie całokształtu spraw związanych z procesem inwestowania kapitałowego na etapie tzw. fundrisingu.
Szkolenie dotyczące praktycznych porad związanych z eksportem i wejściem na rynek chiński (bariery, przykłady). Zajęcia przeznaczone są dla firm i osób poważnie zainteresowanych zdobyciem wiedzy o tym, jak (i czy) zdobywać chiński rynek.
Szkolenie przeznaczone jest dla firm i osób prywatnych zainteresowanych sprowadzaniem towarów z Chin. W programie zawarte są następujące zagadnienia: sprawdzanie chińskiego kontrahenta, realizacja importu, wymagane dokumenty i obowiązki importera, kontrola towaru, unikanie kłopotów z realizacją zamówienia od A do Z.
Szkolenie ma na celu przedstawienie różnic kulturowych i mentalnych między Chińczykami a Europejczykami oraz sposobów poradzenia sobie z nimi – praktyczne wskazówki dla tych, którzy planują nawiązać kontakty biznesowe z partnerami z Dalekiego Wschodu.
Kolejnym krokiem jest identyfikacja ryzyka komunikacyjnego w organizacji (szans i zagrożeń) oraz wypracowanie optymalnych strategii postępowania. W wyniku warsztatu powstaje dokument, który może stanowić dla organizacji jeden z kluczowych elementów strategii komunikacyjnej.
Warsztaty skierowane są do osób negocjujących umowy IT. Ćwiczenia mają na celu przekazanie uczestnikom wiedzy na temat podstawowych zasad, technik i strategii negocjacji, a także trening umiejętności negocjacyjnych.
Najbardziej praktyczny i intensywny z naszych warsztatów komunikacyjnych. Skierowany przede wszystkim do osób, których obowiązki wymagają częstych wystąpień. Prowadzimy go zarówno dla jednej osoby (zwykle członka zarządu lub innej osoby odpowiedzialnej za komunikację), jak i kilkunastoosobowych grup.
Kontynuacja warsztatu podstawowego, podczas której uczestnicy mogą nie tylko utrwalić zdobytą wiedzę i umiejętności, lecz także poszerzyć swoje kompetencje związane z takimi obszarami, jak:
Celem tego warsztatu jest rozwój praktycznych umiejętności związanych z wystąpieniami publicznymi. Uczestnicy będą mieli okazję udoskonalić technikę właściwego mówienia (emisja głosu i wokalizacja), komunikacji i zarządzania emocjami (radzenie sobie ze stresem związanym z wystąpieniami publicznymi) oraz elementami autokreacji.